banqueting medewerker // gastheer-vrouw the colour kitchen is een hospitality concept met een maatschappelijk doel: zorgen dat geen talent in nederland onbenut op de bank blijft zitten. hier willen wij onder het mom van #iedereeneenkans voor zorgen. in onze restaurants en cateringtak bieden we onze gasten een fijne horeca-ervaring en tegelijkertijd leiden we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op en begeleiden ze naar een vaste baan. door onze maatschappelijk missie te koppelen aan ons proffesionele horecaconcept onstaat er een unieke en zeer dynamische werkplek die met geen andere horeca-omgeving is te vergelijken.jouw missieals gastheer/vrouw ben je verantwoordelijk voor een optimale gastbeleving. je voert de dagelijkse werkzaamheden in de banqueting uit en je ondersteund de leerlingen die in een opleidingstraject zitten. je bent 's ochtends op je best en ontvangt onze gasten met een glimlach en een lekkere verse koffie. je werkt graag zelfstandig en bent goed in plannen van je dagelijkse werkzaamheden. jouw verhaalje hebt een enthousiaste en proactieve persoonlijkheid. je wordt enthousiast van het geven van een nieuwe kans aan mensen die dat nodig hebben. je laat je niet makkelijk uit het veld slaan en haalt je voldoening uit kleine successen. je bent bovenal gastvrij en kan mensen het gevoel geven meer dan welkom te zijn. je bent van nature een positief en sociaal mens.wij bieden joueen uitdagende baan in een dynamische werkomgeving met een leuk, jong en divers team van mensen. in het team van the colour kitchen werk je in een positieve en oprechte werkomgeving. we bieden je voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. je kunt je sollicitatie richten aan bas flantua
wil jij graag samen met je collega’s van het front office-team deel uitmaken van het visitekaartje van landgoed zonheuvel? beschik jij over eigenschappen als gastgerichtheid en servicegerichtheid en staan de gasten bij jou altijd centraal? durf jij ook initiatieven te nemen om onze service op een nog hoger niveau te brengen? dan is dit misschien wel jouw kans om je talent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt een
medewerker front-office (32 uur)
als spin in het web en eerste aanspreekpunt van onze gasten aan de receptie, ben jij het visitekaartje van ons hotel. je bent representatief en stressbestendig. ook beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en ben jij met jouw flexibele instelling ben jij een echt teamplayer, die waar nodig bijspringt op andere afdelingen.functie omschrijving
jouw belangrijkste taken/verantwoordelijkheden zijn:
aandacht hebben voor je gasten
service verlenen aan onze gasten
ontvangen van de gasten en deze de benodigde informatie verstrekken
reserveringen van leisure gasten aannemen en verwerken in het reserveringssysteem.
bedienen van de telefooncentrale en het verzorgen van de correspondentie
in-en uitchecken van gasten
functie-eisen
je hebt een diploma mbo niveau 4.
je hebt minstens 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
je kan goed overweg met fidelio, internet, outlook, word, excel en 3rd party websites.
je beheerst de nederlandse en de engelse taal, zowel in spreken als schrijven. kennis van de duitse taal is een pré.
je hebt een enthousiaste en positieve instelling
je hebt een dienstverlenend karakter en een daadkrachtige persoonlijkheid
we bieden:
een contract voor 32 uur per week (0,84 fte), voor in eerste instantie 12 maanden
je komt terecht in een supergezellig bedrijf en team, waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat
beloning op basis van kennis en ervaring
reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
tegemoetkoming ziektekostenverzekering
schitterend historisch landgoed om op te werken
kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep
veelzijdige en afwisselende baan
volop ruimte voor initiatief
wie zijn wij?
landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte in alle aspecten kunnen ervaren. ons hotel is goed geoutilleerd, en onze medewerkers halen alles uit de kast om onze gasten te onthalen op een onvergetelijk verblijf. landgoed zonheuvel is een uniek landgoed met zoveel mogelijkheden!wij beschikken op ons 45 hectare landgoed over een statig kasteel, het maarten maartenshuis (officiële trouwlocatie), een koetshuis, de lodge en een hotel met 110 hotelkamers. het paviljoen biedt tevens ons restaurant met aangrenzend bbq-terras (gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis), 30 vergaderzalen waaronder een congreszaal voor 500 gasten.interesse?voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met claudia tjan, front office manager, tel. 0343-473 500. indien je meer wilt weten over de arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij onze afdeling mens & organisatie, via telefoonnummer 0343-473 371. solliciteren kan via een email naar de afdeling mens & organisatie.
wil jij werken op één van de mooiste plekken in midden nederland? wil je samen met jouw collega’s dagelijks de verwachtingen van onze gasten overtreffen? steek je graag je handen uit de mouwen en ben jij op zoek naar een uitdagende fulltime baan binnen de horeca? dan is dit dé kans om jouw talent te laten zien!hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel zoekt keukentalent:
kok of zelfstandig werkend kok
met doorgroeimogelijkheden!
wie zijn wij:hotel & conferentiecentrum landgoed zonheuvel is prachtig gesitueerd op de utrechtse heuvelrug in doorn, een plek waar onze gasten tijdens hun verblijf de meerwaarde van rust, groen en ruimte kunnen ervaren. wij beschikken op ons landgoed van 45 hectare groot over een statig kasteel (het maarten maartenshuis), een koetshuis, 2 lodges en een hotel met 110 hotelkamers.in het hotel bevindt zich tevens een sfeervol restaurant met aangrenzend terras, gelegen aan een vijver en uitkijkend op het maarten maartenshuis. er zijn in totaal 33 vergaderzalen, waaronder een congreszaal voor maar liefst 500 gasten. in 2017 is het historische openluchttheater gerestaureerd en opnieuw in gebruik genomen, en recent is ook de moestuin in ere hersteld.waar gaan wij voor:ben jij net startend keukentalent en op zoek naar een baan waar je onder begeleiding van onze ervaren chef en sous-chef de kneepjes van het vak wilt leren? en ook voldoende kansen hebt om verder carrière te maken als zelfstandig werkend kok, of misschien zelfs sous-chef?of ben jij de al zelfstandig werkende kok die op zoek is naar een (meer leidinggevende) uitdaging? bij ons is er ruimte om op korte termijn door te groeien naar de functie van sous-chef.het keukenteam van landgoed zonheuvel werkt aan de ultieme gastbeleving. de liefde gaat immers door de maag! als lid van onze witte brigade wil jij buitengewone gerechten (leren) creëren. je hebt de creativiteit om met de verse producten uit onze eigen moestuin originele nieuwe gerechten te bedenken, en je kunt altijd bijdragen met ideeën voor onze regelmatig wisselende menukaart.jij gaat voor een relaxte sfeer binnen en buiten je afdeling, een inspirerende werkomgeving voor collega’s, en natuurlijk draag je bij aan een gevulde voorraad zonder waste en een smetteloze haccp.heb jij al enkele jaren ervaring als kok, maar de ambitie om door te groeien naar de functie van sous-chef? ook dan kunnen we je zeker goed gebruiken! als sous-chef ondersteun je samen met de andere sous-chef onze chef-kok bij menucalculaties, een efficiënte roostering, en het doen van bestellingen. je bent in onze keuken een steunpilaar met kennis en kunde waar zowel het keukenteam als ook de collega’s van de andere afdelingen op kunnen bouwen.bij landgoed zonheuvel ligt de lat hoog: in service, hospitality én kwaliteit gaan we voor topniveau.
jouw profiel:
mbo-2 niveau voor de functie van (beginnend) kok
mbo-3/-4 niveau voor de functie van zelfstandig werkend kok
kennis van en ervaring met (basis) kooktechnieken, producten en ingrediënten; voor de functie van zelfstandig werkend kok heb je enige jaren ervaring
enthousiaste en positieve instelling
dienstverlenend karakter en een daadkrachtige persoonlijkheid
een stralende glimlach waarmee je onze gasten direct thuis laat voelen
competenties:
flexibiliteit
stressbestendig
gastvrij
kwaliteitsgericht
plannen en organiseren
nauwkeurigheid
creativiteit en originaliteit
proactief en initiatief
coachen/instrueren (sous-chef)
dit verwachten wij van je:
soepel communiceren met gasten en collega's (nederlands en engels)
je kan goed tegen druk en hectiek
flexibel inzetbaar, ook in de avonden, weekenden en op feestdagen
zelfstandig en in teamverband werken
gasten en medewerkers meenemen in de beleving van landgoed zonheuvel
wat wij jou bieden:
je komt terecht in hardwerkend en gezellig team
wij hanteren de horeca-cao, maar we kijken qua beloning naar kennis en ervaring
reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
tegemoetkoming ziektekostenverzekering
schitterend historisch landgoed om op te werken
kansen om door te groeien binnen de organisatie of bij één van de bedrijven binnen de sbi-groep
veelzijdige en afwisselende baan
met behulp van onze slimme rooster-app kun je zelf je rooster maken
volop ruimte voor initiatief
zie jij jezelf al bij ons werken? solliciteer dan direct of neem contact met ons op!
kom jij flying fox/woodstone versterken? bij flying fox worden onder andere de sauzen, het pizzadeeg en nog veel meer producten voorbereid voor alle vestigingen van woodstone pizza and wine. ook produceren we verschillende producten voor externe partijen. wat ga je doen?als chauffeur ben je verantwoordelijk voor het vervoeren van alle producten die in mijdrecht geproduceerd worden. - je helpt onze productie met orders inpakken en controleert deze.- je laadt de bus en rijdt naar de woodstone vestigingen in almere, alphen, hoofddorp en haarlem. op de vestigingen los je onze producten en laad je de lege emballage. - je rijdt af en toe naar ons kantoor in zandvoort om spullen te laden en lossen.- je rijdt langs externe partijen en/of leveranciers voor het laden en lossen van producten en ingrediënten voor de productie. werktijden zijn flexibel en in overleg.
functie eisen: wij zoeken iemand die zelfstandig en betrouwbaar is. tijdens de ritten ben jij degene die zorgt dat de producten op tijd en in goede staat geleverd worden. tijdens de ritten is het belangrijk dat je duidelijk communiceert tussen flying fox, woodstone en externe partijen. communicatieve vaardigheden zijn dus belangrijk. als chauffeur ben je de visitekaart van flying fox en woodstone. het is dan ook belangrijk dat je er verzorgd uit ziet. als jij vriendelijk, energiek, en een teamplayer bent, dan hebben we jou nodig!bedrijfsprofiel:flying fox is een productiebedrijf met een informele werksfeer. we nemen ons werk serieuzer dan onszelf. als bedrijf onderscheiden we ons in de horeca catering door maatwerk te leveren. dit doen wij door flexibel te zijn en goed naar de behoefte van onze klanten te luisteren. deze flexibiliteit bieden we ook aan onze chauffeur. wil je ’s ochtends werken of liever in de middag beginnen? geen probleem! in goed overleg maken we het roosters.
we like your cv but we love your personality! stayokay utrecht centrum is een supertof en hip hostel aan de neude, op 10 minuutjes lopen vanaf utrecht centraal. een echte ontmoetingsplek voor reizigers, gezinnen, maar ook voor studenten die in onze living area én restaurant the 5th komen studeren of borrelen. heb jij front office en/of bewaking ervaring en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? dan zijn wij op zoek naar jou! voor stayokay utrecht centrum zoeken wij per direct een nachtportier. jij gaat...
ervoor zorgen dat de laatste en eerste gasten van de dag kunnen inchecken en staat hen te woord
tweemaal een veiligheidsronde lopen door het hostel
jij hebt…
een bhv en sociale hygiëne certificaat op zak, maar dit is geen must
er geen problemen mee alleen in de nacht te werken, beter gezegd je bent een écht nachtvlinder
de mentaliteit om zelfstandig aan de slag te gaan en stressbestendig te kunnen handelen
geen moeite met de nederlandse en engelse taal
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt…
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay, collectiviteitskortingen én 15% nachttoeslag boven op jouw salaris
een baan op een centrale plek waar een fijne werksfeer en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over ons met 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maak tayokt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
vacature medewerker bediening horeca (oproep) in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
ben jij op zoek naar een flexibele bijbaan in de omgeving van soesterberg, soest, zeist en amersfoort? als medewerker bediening heb je veel contact met de gasten in ons hotel, kun je ervaring opdoen in de horeca én kom je in een gezellig team van hotel medewerkers terecht.conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een grote verscheidenheid aan gasten. van vergaderingen, trainingen of congressen tot een gaaf event en arrangementen in combinatie met overnachtingen: door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten zijn er tal van mogelijkheden. als restaurant en bar medewerker zorg jij samen met je collega’s voor de beleving van onze gasten en werk je onder andere in de bediening van konnekt restaurant, bar en lounge.
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker (oproep)
bediening in het restaurant en de bar en andere plekken in het hotel;
klaarzetten en afruimen van buffetten;
mise en place maken;
opnemen en serveren van gerechten en drankjes.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
een welkomstbonus van € 100,- netto!
een goed salaris boven het wettelijk minimumloon
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een leerzame en uitdagende bijbaan voor in de avonden, weekenden en vakanties
flexibele werkdagen en tijden; werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊)
leuke extra's waaronder een gratis overnachting
bruto salaris bedieningsmedewerker per uur(incl. vakantiegeld en vakantierecht)16 jaar – € 8,0517 jaar – € 9,6618 jaar – € 11,2719 jaar – € 12,8820 jaar – € 14,50
deze vacature past bij jou als jij:
gastvrij bent en graag de handen uit de mouwen steekt als horeca medewerker bediening
flexibel en minimaal 1x per week inzetbaar bent
jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
nieuwsgierig bent naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'
vacature medewerker bediening horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als parttime bedieningsmedewerker
als medewerker bediening ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek! deze functie is beschikbaar voor 16 tot 24 uur per week: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt uitsluitend in de avond, waardoor je de ochtenden vrij hebt.de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen en het serveren van dranken en gerechten. onze keuken werkt veel met lokale en biologische producten die je met trots kunt serveren. en omdat je zelf ook van lekker eten en drinken houdt weet je gasten op enthousiaste wijze te adviseren over de beste wijn-spijs combinaties. natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een sluitdrankje aan het einde van je dienst niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
veelzijdige meetings en eventsals servicemedewerker meetings & events ben je het aanspreekpunt voor onze conferentiegasten. tijdens hun meeting of event zorg je dat het hun aan niets ontbreekt en het programma op rolletjes loopt. je houdt de openbare ruimtes van het hotel, zoals de koffiecorners, netjes en aangevuld en zorgt dat de ochtend- en middagbreaks op het afgesproken moment klaarstaan. tijdens de lunchpauze verschoon je de zalen zodat de gasten hun middagprogramma weer in een nette ruimte kunnen vervolgen. daarnaast zorg je voor het op- en afbouwen van de zalen en doe je voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.de werkdagen en tijden zijn voornamelijk in de avonden en weekenden. roostering is flexibel en stemmen we graag af zodat je het goed kunt combineren met je studie.waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug. het hotel beschikt over 25 zalen die variëren van trainings- en vergaderruimtes tot congreszalen waaronder de indrukwekkende steylzaal en ceciliakapel. we werken met een enthousiast, jong en multicultureel team.dit ga je doen als servicemedewerker meetings & events:
op- en afbouwen van de vergaderzalen;
voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag;
aanspreekpunt zijn voor de conferentiegasten;
de openbare ruimtes van het hotel netjes en aangevuld houden;
gereserveerde f&b items op tijd klaarzetten;
zalen verschonen tijdens de pauzes en opruimen na afloop.
deze functie past bij jou als jij:
een flexibele bijbaan zoekt waarbij je veel vrijheid krijgt en zelfstandig kunt werken;
gastvrij bent en graag je handen uit de mouwen steekt;
enthousiast bent en graag wilt leren hoe het reilt en zeilt in een conferentiehotel (werkervaring is niet noodzakelijk);
jezelf herkent in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’.
wij bieden jou:
bruto uurloon afhankelijk van je leeftijd en ervaring volgens de horeca cao;
flexibele werktijden;
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
kom jij ons team versterken als servicemedewerker meetings & events?ben jij gastvrij, hou je van veel afwisseling in je werkzaamheden én lijkt het je leuk om te werken op een mooie en veelzijdige locatie? ontzorg en bouw aan inspirerende meetings & events!jij zorgt dat alles op rolletjes looptals servicemedewerker meetings & events zorg je achter de schermen dat het onze conferentiegasten aan niets ontbreekt en het programma op rolletjes loopt. je houdt de openbare ruimtes van het hotel, zoals de koffiecorners, netjes en aangevuld en zorgt dat de middag- en avondbreaks op het afgesproken moment klaarstaan. tijdens de lunchpauze verschoon je de zalen zodat de gasten hun middagprogramma weer in een nette ruimte kunnen vervolgen. daarnaast zorg je voor het op- en afbouwen van de zalen en doe je voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.de werkzaamheden zijn in de middag en in de avond in shifts van 12.00-20.00 uur of van 15.00-23.00 uur.waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.dit ga je doen als servicemedewerker meetings & events:
de openbare ruimtes van het hotel netjes en aangevuld houden;
gereserveerde f&b items op tijd klaarzetten;
zalen verschonen tijdens de pauzes en opruimen na afloop;
op- en afbouwen van de vergaderzalen;
voorbereidende werkzaamheden voor de volgende dag.
deze functie past bij jou als jij:
gastvrij bent en van veel variatie in je werk houdt (werkervaring in een soortgelijke functie is een pré);
vloeiend nederlands en engels spreekt;
flexibel inzetbaar bent;
je 16 tot 24 uur inzetbaar bent;
je jezelf herkent in onze kernwaarden: verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend;
je nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
wij bieden jou..
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4 als vakkracht);
een afwisselende fulltime baan met veel roosterflexibiliteit;
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
vacature medewerker bediening horeca in hotel kontakt der kontinenten - soesterberg
serveer wereldse gastvrijheid: waar service écht persoonlijk is.
bij conferentiehotel kontakt der kontinenten is écht geen dag hetzelfde! van overnachting en meeting of event tot een bezoek aan konnekt restaurant bar en lounge. door het uitgebreide aanbod aan faciliteiten ontvangen we veel verschillende (internationale) gasten. een afwisselende functie dus als bediening in de horeca!
jouw werkzaamheden als bedieningsmedewerker
als medewerker bediening ben je werkzaam in het restaurant en de bar van het hotel: konnekt restaurant, bar en lounge. dit moderne restaurant heeft een mooi foodcourt, een hippe bar en sfeervolle loungehoek met openhaard. vanuit het restaurant heb je een panoramisch uitzicht over het terras en de aangrenzende bostuin. een mooie werkplek!deze functie is beschikbaar voor 38 uur per week: afhankelijk van jouw voorkeur en beschikbaarheid. je werkt als restaurant en bar medewerker vooral in de avond (behalve op zondag want dan is het restaurant 's avonds gesloten).
de avonden zijn gezellig druk met een leuke mix van conferentiegroepen en individuele à la carte gasten. samen met jouw collega's in de bediening zorg je dat het diner soepel verloopt en onze gasten een fijne avond hebben. je werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen en het serveren van dranken en gerechten. onze keuken werkt veel met lokale en biologische producten die je met trots kunt serveren. en omdat je zelf ook van lekker eten en drinken houdt weet je gasten op enthousiaste wijze te adviseren over de beste wijn-spijs combinaties.
natuurlijk is een goede werksfeer ook belangrijk. daarom besteden we veel aandacht aan jouw "onboarding". de werksfeer binnen alle hotel medewerkers en de andere afdelingen is gezellig en informeel. en natuurlijk mag een sluitdrankje aan het einde van je dienst niet ontbreken.
dit bieden we jou als medewerker bediening:
brutoloon tussen € 2.279,09 en € 2.617,96 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 4);
werktijden van 15.00-00.00 uur (en dus elke ochtend vrij 😊);
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst;
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto;
reiskostenvergoeding (> 10km);
vrije feestdagen naar keuze;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie.
deze vacature past bij jou als jij:
een aantal jaar ervaring met werken in de bediening hebt;
passie voor gastvrijheid hebt;
vloeiend nederlands en engels spreekt;
jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend herkent;
nieuwsgierig bent naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid’.
werken als bedieningsmedewerker bij conferentiehotel kontakt der kontinenten
conferentiehotel kontakt der kontinenten ligt in soesterberg, precies tussen amersfoort en zeist. het is een bijzonder veelzijdig hotel dat onderdeel is van de stichting kontakt der kontinenten. kontakt der kontinenten heeft een rijke historie als voormalig missiehuis en klooster en is in de loop de jaren getransformeerd tot een conferentiehotel voor zakelijke meetings en events. maar ook particulieren weten kontakt der kontinenten goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.
we like your cvbut we love your personality!stayokay soest is a hidden gem in the middle of the forest. a unique workplace in nature, where there is always a relaxed atmosphere. from groups to families and from bunk beds to meeting rooms, it's all possible here. are you an independent worker who does not mind rolling up your sleeves and has an eye for detail? then we are immediately looking for you in the position of breakfast and housekeeping employee. you will...
prepare and serve all meals from breakfast to lunch on the buffet
also take care of meetings and prepare them
work with a quality system and keep the kitchen and restaurant clean
together with your colleagues after breakfast make sure that the rooms and public areas are completely clean and tidy again
you have...
a positive attitude and make contact easily
an eye for detail and enjoy using your creativity in the kitchen and for the presentation of the buffet
no problem starting work early to allow more free time at the end of the day
a flexible schedule allowing you to work weekends, holidays and vacations as well
you will get...
a job with a lot of variety, responsibility, flexibility and good coffee
an on-call contract where all hours and times are possible by mutual agreement, but a contract with fixed hours is also negotiable
salary and conditions in accordance with the collective labor agreement, supplemented by stayokay's own scheme and group discounts
a job at a super green location where a pleasant working atmosphere and sustainability are important.
stayokay discount card for inexpensive overnight stays (worldwide) and a great employee party every year.
about uswith 21 hostels, stayokay is the largest hostel chain in the netherlands and has been a leading player in budget accommodation for 95 years. and everything we do, we do as sustainably as possible. our culture? we're a 'family of hostels'. different everywhere, but the atmosphere is always open, positive and innovative. together we go for the best result. we are adventurers at heart and understand very well what makes travel so unforgettable. that's why we like working with people who know the area like the back of their hand and are willing to share the best insider tips. we like to give our guests a vacation feeling, just in the netherlands!
bij ons hoef je niet strak in pakmaar lekker in een jeans stayokay soest is een verborgen pareltje midden in het bos. een unieke werkplek in de natuur, waar altijd een relaxte sfeer hangt. van groepen tot gezinnen en van stapelbedden tot vergaderzalen, hier is het allemaal mogelijk. ben jij een zelfstandige werker die het niet erg vindt om de handen uit de mouwen te steken én oog voor detail heeft? dan zijn wij per direct opzoek naar jou in de functie van ontbijt- en housekeeping medewerker. jij gaat...
alle maaltijden, van ontbijt tot lunch, klaarmaken en serveren op het buffet
ook vergaderingen verzorgen en klaarzetten
aan de slag met een kwaliteitssysteem en houdt de (spoel)keuken en het restaurant schoon
samen met je collega’s na het ontbijt ervoor zorgen dat de kamers en openbare ruimtes weer helemaal schoon en netjes zijn
jij hebt...
een positieve instelling en maakt makkelijk contact.
oog voor detail en vindt het leuk om je creativiteit te gebruiken in de keuken en voor de presentatie van het buffet
geen moeite om vroeg te beginnen met werken zodat je aan het einde van de dag meer vrije tijd hebt
een flexibele agenda waardoor je ook kunt werken tijdens weekenden, feestdagen en vakanties
jij krijgt..
een functie met veel afwisseling, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een oproepcontract waarbij alle uren en tijden in overleg mogelijk zijn, maar een contract met vaste uren is ook bespreekbaar
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een baan op een supergroene plek waar een fijne werksfeer en duurzaamheid belangrijk is
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
over onsmet 21 hostels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. en alles wat we doen, doe we zo duurzaam mogelijk. onze cultuur? wij zijn een 'family of hostels'. overal anders dus, maar de sfeer is altijd open, positief en vernieuwend. samen gaan we voor het beste resultaat. we zijn avonturiers in hart en nieren en begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maakt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
wil jij werken in de keuken van een schitterende locatie én vind je een goede werk-privé balans en opleidingsmogelijkheden belangrijk?lees dan snel verder!vacature souschefals souschef zorg jij samen met je collega’s voor de culinaire beleving tijdens alle servicemomenten en werk je in de moderne keuken van onze f&b-outlet: konnekt restaurant, bar en lounge. waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.duurzame producten en ingrediëntenals green key goud-gecertificeerd hotel en restaurant is het werken met zoveel mogelijk duurzame, lokale producten uit het seizoen bij onze keukenbrigade vanzelfsprekend. op het ontbijtbuffet vind je bijvoorbeeld de biologische producten zoals de granola, jam en crackers van tlant. maar ook andere duurzame en maatschappelijk betrokken leveranciers zoals de koekfabriek, de bijzondere taartenfabriek en oma’s soep maken onderdeel uit van ons assortiment. onze menukaart wisselt regelmatig waarbij onze keukenchefs inspelen op de seizoenen om de gerechten samen te stellen. goede én smaakvolle producten om trots op te zijn dus. wereldse smaken, duurzaam bereid: kook met passie bij ons. in deze functie…
bereid jij alle wereldse lekkernijen die de gasten geserveerd krijgen
help je met het aansturen, coachen en ontwikkelen van de medewerkers
controleer je de kwaliteit, smaak en gaarheid voor doorgifte aan de bediening
probeer en beoordeel je nieuwe recepten en werk je de receptinstructies uit
communiceer en werk je nauw samen met de bediening
lever je een actieve en creatieve bijdrage aan de samenstelling van de menukaart
wij bieden jou…
brutoloon tussen € 2.787,53 en € 3.465,95 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 7)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
mogelijkheid tot een fulltime dienstverband binnen een vierdaagse werkweek
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst
twee weekenden per maand vrij
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie & vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij…
voelt je een echte wereldburger
hebt een koksopleiding afgerond
hebt al werkervaring in de keuken opgedaan
spreekt nederlands en/ of engels
bent gastvrij en steekt graag de handen uit de mouwen
bent flexibel inzetbaar
herkent jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
word jij onze nieuwe front office medewerker / receptionist?ben jij gastvrij en heb je goede communicatie-skills? werk je graag in een internationale omgeving met veel verschillende typen gasten? en lijkt het je leuk om onderdeel te worden van een gezellig team in een bijzonder conferentiehotel in soesterberg? lees dan snel verder over onze vacature voor front office medewerker / receptionist!gasten een thuisgevoel gevenje hoeft niet thuis te zijn om je thuis te voelen. dat is de gedachte waarmee ons team gasten ontvangt en welkom heet. creëer een werelds thuisgevoel, voor elke gast.de receptie vormt het centrale punt van kontakt der kontinenten. hier komt alles samen. soms ook allemaal tegelijk, maar gelukkig ben jij stressbestendig en blijf je altijd glimlachen. in deze functie ben je het visitekaartje van het hotel en heb je een servicegerichte rol. natuurlijk doe je dat niet alleen, want je werkt veel samen met je directe collega’s van het receptieteam. heb je nog niet zoveel werkervaring? dan helpen zij je om alles over het vak te leren.je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het ontvangen en doorverwijzen van de gasten, het beantwoorden van de telefoon, het aannemen en verwerken van individuele reserveringen, het verstrekken van informatie en verschillende andere administratieve taken.bekijk hier hoe jouw werkdag eruit kan zien. waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een veelzijdige locatie met een rijke historie. dagelijks ontvangen we allerlei gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg in de natuur. samen met ons enthousiaste team van gastvrije medewerkers doen we er alles aan om iedere gast een “thuisgevoel” te geven en elke bijeenkomst succesvol te laten verlopen.dit ga je doen als front office medewerker / receptionist:
je zorgt voor een gastvrij verblijf van onze hotel- en conferentiegasten: van aankomst tot vertrek;
je geeft gasten van informatie over het hotel en de omgeving en beantwoord vragen via de telefoon en mail;
je brengt gasten en collega’s op de juiste manier met elkaar in contact;
je voert administratieve werkzaamheden uit zoals het verwerken van kamerreserveringen en betalingen. hierbij weet je prioriteiten te stellen en efficiënt en oplossingsgericht te werken;
je krijgt veel verantwoordelijkheid voor je eigen diensten en taken, maar krijgt ook de ruimte om te leren.
wij bieden jou...
brutoloon tussen € 2.344,62 en € 2.858,07 (o.b.v. een 38-urige werkweek horeca cao functiegroep 5);
een eenmalige welkomstbonus van € 250,- netto
een reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding;
een gezonde én lekkere maaltijd tijdens je werkdag;
vrije feestdagen naar keuze;
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules;
korting op de toegang tot thermen soesterberg;
twee medewerkerevents per jaar;
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie en vrienden.
deze functie past bij jou als jij…
werkervaring in een hotel hebt, bij voorkeur bij de receptie of gemotiveerd bent om de werkervaring bij ons op te komen doen;
van maandag t/m zondag tussen 07.00 en 23.00 uur fulltime (38 uur) en flexibel inzetbaar bent (er is ruimte voor persoonlijke afspraken);
goed nederlands en engels spreekt en schrijft;
er representatief uitziet en sociaal bent;
nieuwsgierig bent naar ons motto 'beleef wereldse gastvrijheid'.
heb je vragen over de functie of onze organisatie? stuur ons gerust een whatsapp-bericht via 0346 – 35 17 55.
een perfect biertje tappen leren wij je wel zolang jij onze gasten maar een glimlach serveert stayokay utrecht - bunnik is een supermooie plek om te werken. het hostel ligt op het landgoed rhijnauwen, net buiten utrecht en heeft o.a. een statig landhuis en een gezellig café en terras waar ook dagjesmensen graag neerstrijken. naast een overnachtingsaccommodatie zijn we ook een gave trouw- en feestlocatie. iedere dag is anders. steek je graag de handen uit de mouwen en sta je graag in de keuken? dan zijn wij op zoek naar jou in de functie van tap topper, oftewel een barmedewerker. jij gaat...
de shift overnemen van de dagdienst en vanaf dat moment je eigen café runnen
de sfeer bepalen én zorgen dat onze gasten heerlijk kunnen genieten n zich thuis voelen
ervoor zorgen dat aan het einde van de shift het café schoon, aangevuld en ready-to-go is voor de ochtendshift
ook feesten, bruiloften en partijen draaien
jij hebt...
een positieve instelling en maakt makkelijk contact
geen problemen om de verantwoordelijkheid te dragen en durft keuzes te maken
er vooral veel zin in en vindt het leuk om tijdens de weekenden/avonden/feestdagen/vakanties de handen uit de mouwen te steken
een vlotte babbel en helpt graag anderen, of dit nu gasten zijn of collega's
een open-mind en drive en vindt duurzaamheid belangrijk!
jij krijgt...
je eigen kroeg voor de avond
een functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit én lekkere koffie
een contract voor minimaal 2 dagen in de week, inclusief weekend
salaris en voorwaarden volgens de horeca cao, aangevuld met de bedrijfseigen regeling van stayokay en collectiviteitskortingen
een stayokay kortingskaart voor o.a. voordelige overnachtingen (wereldwijd) en elk jaar een supertof medewerkersfeest
een baan bij de leukste hostelketen met een informele werksfeer en een open bedrijfscultuur.
een groeispurt in je ontwikkeling. leren on the job of via een training vanuit de stayokay academy, of tijdens het uitwisselingsprogramma hi-connect in een hostel in het buitenland? you name it! jouw ontwikkeling vinden wij belangrijk.
over ons met 21 ho(s)tels is stayokay de grootste hostelketen van nederland en al 95 jaar een toonaangevende speler in de budgetaccommodaties. ieder ho(s)tel is uniek en heeft een eigen charme. maar onze cultuur en stay-vibe; dat is wat ons bindt. de stayokay cultuur kenmerkt zich door drie kernwaarden: open, gedreven en duurzaam. open to everyone. we love your drive. en: goed bezig! bij stayokay zal je dat vaak horen. zo doen we dat bij stayokay! we zijn avonturiers in hart en nieren begrijpen heel goed wat reizen zo onvergetelijk maak tayokt. daarom werken we graag met mensen die de omgeving op hun duimpje kennen en de beste insider-tips willen delen. we geven onze gasten graag een vakantiegevoel, gewoon in nederland!
wie zijn wij?
bij the colour kitchen draait het om maatschappelijke impact maken. dat doen we als een commerciële horeca en catering-onderneming met de missie ‘samen ongekend talent ontdekken’. ons doel: al het onbenut talent dat nu thuis op de bank zit een nieuwe kans geven! kijk vooral ook even op onze website als je hier meer over wilt lezen.
wat ga je doen?
voor één van onze locaties in utrecht zoeken wij een gedreven assistent locatiemanager/praktijkbegeleider. in deze functie ben je samen met het kernteam verantwoordelijk voor de locatie op sociaal, financieel en kwalitatief vlak. je bent het aanspreekpunt voor je collega's en bent het operationele aanspreekpunt voor de gasten en opdrachtgevers. je bent operationeel verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en de administratie. daarnaast ben je de gastheer/vrouw op locatie die de gastvrijheid van the colour kitchen uitdraagt binnen de locatie. je bent 32 tot 38 uur beschikbaar en je woont in de regio utrecht
doel van de functie
de functie heeft als doel het realiseren van een goedwerkende operationele organisatie op de locatie waar je verantwoordelijk voor bent waarbij het behalen van de doelen op sociaal, kwalitatief en financieel gebied uitgangspunt zijn.
taken en verantwoordelijkheden
sociaalmaatschappelijke projecten
je draagt bij aan het creëren van de randvoorwaarden om de deelnemer programma’s op de juiste manier te kunnen uitvoeren en het sociaal rendement te behalen.
personeel en organisatie
je draagt mede zorg voor het aandachts beleid binnen de locatie.
je bent uitvoerend en medebeslisser in selectie van collega's.
je bent mede verantwoordelijk voor de voortgang en onwikkeling van de deelnemers.
gastvriendelijkheid en concept
zorgt voor oprechte gastvrijheidsbeleving op locatie volgens de norm van tck.
je draagt zorgt voor een juiste uitvoering van het tck concept.
je doet bestellingen, coördineert leveringen e.d.
levert input voor aanpassingen assortiment.
je coördineert evenementen, bent altijd het aanspreekpunt voor de gast.
jouw verhaal
je hebt een open karakter en een positief charismatisch voorkomen. je bent een wereldburger en op de hoogte van wat er in de maatschappij gebeurt je hebt een sociaal hart en bent tegelijkertijd zakelijk als dat nodig is. je bent een coachende manager die gericht is op ontwikkeling van de mensen die je aanstuurt. je laat mensen in hun waarde, laat ze hun krachten ontdekken en helpt mensen te ontdekken waar ze nog kunnen verbeteren/groeien. je investeert in bestaande relaties en bouwt graag aan een groter netwerk. je hebt de drive om tck te laten groeien in kwalitatief, sociaal en financieel opzicht en speurt de markt af voor nieuwe ideeën en kansen. jij hebt:
een afgeronde mbo/hbo opleiding
minimaal 2 tot 4 jaar relevante horeca of catering-ervaring
goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
plaats in de organisatie
vijf redenen om bij the colour kitchen te komen werken
werken bij the colour kitchen draait om meer dan alleen geld verdienen. door mensen een nieuwe kans te geven maak je écht verschil in hun leven. vanuit elke functie draag je bij aan ons maatschappelijke doel. maar er zijn nóg meer redenen. bijvoorbeeld deze vijf:
je werkt voor een groeiende sociale onderneming waarin je veel mogelijkheden en vrijheid hebt;
op onze horeca locaties draai je geen extreme late diensten en streven we naar een gezonde balans tussen werk en prive;
ook aan onze horeca professionals bieden wij ruimte voor zelfontwikkeling en zelfontplooiing;
je werkt met een toegewijd en leuk team van mensen, die altijd bereid zijn om te helpen daar waar mogelijk is;
en natuurlijk omdat je oprecht trots kan zijn wanneer deelnemers hun certificaat of diploma in ontvangst nemen!
de assistent locatiemanager is onderdeel van het kernteam op locatie. het kernteam is gezamenlijk verantwoordelijk voor de resultaten op sociaal, kwalitatief en financieel gebied.
per direct gevraagd:praktijkbegeleider - floorsupervisor bij the colour kitchen draait het om maatschappelijke impact maken, dit doen we door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een leer traject aan te bieden binnen onze commerciele horeca omgeving. het doel : van bank naar baan. binnen jouw functie speel jij hierin een belangrijke rol. over de locatieals praktijkbegeleider en floorsupervisor werk je op 1 van onze horeca locaties in utrecht.op deze locatie draaien we een cafe die met name gericht is op dag- en lunchfunctie, een restaurant met a la carte capaciteit van 50 gasten en we hebben verschillende zalen voor private-dining, vergaderingen en bijeenkomsten en niet te vergeten ons ruime terras met 120 zitplaasten.wat ga je doen?jouw werkzaamheden vinden hoofdzakelijk plaats tijdens de piek dagen en uren. de functie is echt een operationele functie. je bent mede verantwoordelijk voor de locatie op sociaal, financieel en kwalitatief vlak. je bent samen met het team het gezicht van de locatie en zowel het aanspreekpunt voor de professionals als de mensen in opleiding in de bediening. je bent operationeel verantwoordelijk voor de dagelijkse commerciële activiteiten, zoals lunches, vergaderingen en borrels op de locatie. een deel van jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:
gasten ontvangen en begeleiden
shiftplanning maken
het begeleiden, motiveren en trainen van onze leerlingen
de voortgang van onze leerlingen monitoren
praktische zaken:
jij hebt ervaring in de horeca
jij hebt de ambitie om binnen de horeca door te groeien naar een leidinggevende functie
goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
ervaring of affiniteit met begeleiden van en werken met de doelgroep is een pré maar geen must
wat bieden wij?wij bieden je de kans om te werken in een inspirerende omgeving, waarin jij écht het verschil kunt maken. bij tck werken geeft een extra dimensie aan het werken in de horeca: je werkt namelijk heel direct samen met onze leerlingen en levert een bijdrage aan de uitplaatsing van deze toekomstige horeca toppers. je maakt bij tck op meerdere vlakken impact!daarnaast biedt deze functie uitstekende mogelijkheden om door te groeien binnen de horeca en binnen the colour kitchen. je kunt je sollicitatie richten aan bas flantua.
kom jij flying fox versterken? voor de productievestiging flying fox in mijdrecht van de restaurants van woodstone zijn we per direct op zoek naar een afwasser voor 2 à 3 dagen per week.je werkt op doordeweekse dagen tussen 08:00 uur en 16:00 uur, voor in totaal 8 - 24uur per week.uiteraard staan wij open om te overleggen over juiste werkdagen en -tijdenwat ga je doen?in deze vestiging worden onder andere de sauzen, het pizza deeg en nog veel meer producten voorbereid voor alle vestigingen van woodstone pizza and wine!
je draagt zorg voor alle voorkomende schoonmaak werkzaamheden
het schoonmaken van de werkbanken, de pizzabakken, kratten, en het opruimen van deze materialen.
je helpt het productieteam in dien nodig bij eenvoudige keuken werkzaamheden, bijvoorbeeld het voorbereiden van producten en sauzen en het inpakken van gerechten.
functie eisen: je bent een echte aanpakker. wij zoeken iemand met een ongelofelijke persoonlijkheid! vriendelijkheid, energieke werknemers zijn vitaal voor het succes van onze restaurants. als jij jezelf ziet als energiek, een teamplayer en vrolijk, dan hebben we jou nodig!bedrijfsprofiel: woodstone is een restaurant met een informele, stijlvolle sfeer en een verrassend menu welke het beste van de italiaanse keuken mengt met hedendaagse nederlandse lef. wij onderscheiden ons door het gebruik van verse en biologische producten, gedurfde en vernieuwende smaak combinaties, pizza's met weinig calorieën en een uitgebreide keus voor vegetariërs.
kom jij flying fox versterken? bij flying fox worden onder andere de sauzen, het pizzadeeg en nog veel meer producten voorbereid voor alle vestigingen van woodstone pizza and wine. ook produceren we verschillende producten voor externe partijen. we zijn per direct op zoek naar een productiemedewerker/schoonmaker voor 3 dagen per week.de werktijden zijn overdag. in de avonduren en in het weekend ben je in principe vrij. uren kunnen per week verschillen en zal ongeveer van 8 tot 24 uur zijn. jij zal zorg dragen voor de afwas. daarnaast maak je schoon en help je het productieteam mee waar extra handen nodig zijn, bijvoorbeeld met het inpakken en orderpicken.functie eisen: wij zoeken iemand met een ongelofelijke persoonlijkheid! vriendelijkheid, energieke werknemers zijn vitaal voor het succes van onze restaurants. als jij jezelf ziet als energiek, een teamplayer en vrolijk, dan hebben we jou nodig!bedrijfsprofiel:flying fox is een productiebedrijf met een informele werksfeer. we nemen ons werk serieuzer dan onszelf. als bedrijf onderscheiden we ons in de horeca catering door maatwerk te leveren. dit doen wij door flexibel te zijn en goed naar de behoefte van onze klanten te luisteren. deze flexibiliteit bieden we ook aan onze chauffeur. wil je ’s ochtends werken of liever in de middag beginnen? geen probleem! in goed overleg maken we het roosters.
wil jij werken in de keuken van een schitterende locatie én vind je een goede werk-privé balans en opleidingsmogelijkheden belangrijk?lees dan snel verder!vacature zelfstandig werkend kokals zelfstandig werkend kok zorg jij samen met je collega’s voor de culinaire beleving tijdens alle servicemomenten en werk je in de moderne keuken van onze f&b-outlet: konnekt restaurant, bar en lounge. waar kom je te werken?conferentiehotel kontakt der kontinenten is een bijzonder veelzijdig hotel met een rijke historie. dagelijks ontvangen we een grote verscheidenheid aan gasten die ons hotel bezoeken voor een zakelijke (meerdaagse) meeting of event. maar ook particulieren weten ons goed te vinden, bijvoorbeeld voor een diner in het restaurant of een ontspannen weekendje weg op de utrechtse heuvelrug.duurzame producten en ingrediëntenals green key goud-gecertificeerd hotel en restaurant is het werken met zoveel mogelijk duurzame, lokale producten uit het seizoen bij onze keukenbrigade vanzelfsprekend. op het ontbijtbuffet vind je bijvoorbeeld de biologische producten zoals de granola, jam en crackers van tlant. maar ook andere duurzame en maatschappelijk betrokken leveranciers zoals de koekfabriek, de bijzondere taartenfabriek en oma’s soep maken onderdeel uit van ons assortiment. onze menukaart wisselt regelmatig waarbij onze keukenchefs inspelen op de seizoenen om de gerechten samen te stellen. goede én smaakvolle producten om trots op te zijn dus. wereldse smaken, duurzaam bereid: kook met passie bij ons. in deze functie…
bereid jij alle wereldse lekkernijen die de gasten geserveerd krijgen
verricht je mise en place werkzaamheden voor de verschillende servicemomenten
zorg je dat alles wat jij bereidt er smaakvol uit ziet, lekker smaakt en van constante kwaliteit is
laat jij jouw creativiteit de vrije loop en draag je actief bij aan het samenstellen van wereldse gerechten
werk je ook voor de schermen bij onze front cooking en heb je regelmatig contact met de gasten
wij bieden jou…
brutoloon tussen € 2.344,46 en € 2.858,07 (o.b.v. een 38-urige werkweek, horeca cao functiegroep 5)
een welkomstbonus tot wel € 250,- netto!
een fijne werkplek in een mooie bosrijke omgeving
mogelijkheid tot een fulltime dienstverband binnen een vierdaagse werkweek
een gratis lunch of warme maaltijd tijdens jouw dienst
twee weekenden per maand vrij
persoonlijk opleidingsbudget, leerzame trainingen en e-learningmodules
reiskostenvergoeding (> 10km) en bedrijfskleding
een gratis overnachting voor jouzelf en een aanbieding voor familie & vrienden
korting op de toegang tot thermen soesterberg
twee medewerkerevents per jaar
een uitdagende expeditie naar wereldse gastvrijheid waarin jij actief bijdraagt aan de doorontwikkeling van onze organisatie
jij…
voelt je een echte wereldburger
hebt een koksopleiding afgerond
spreekt nederlands en/ of engels
bent gastvrij en steekt graag de handen uit de mouwen
bent flexibel inzetbaar
herkent jezelf in onze kernwaarden verbindend, nieuwsgierig, proactief en inspirerend
bent nieuwsgierig naar ons motto ‘beleef wereldse gastvrijheid!’